És un servei a la ciutadania que permet recollir comentaris, preguntes, queixes i suggeriments. Tot el que arriba per aquest sistema contribueix a garantir la qualitat dels serveis a l’abast de la ciutadania. Alhora és un espai de participació perquè s’hi poden enviar opinions sobre qualsevol dels temes que afecten a la gestió municipal, així aquests punts de vista permeten millorar les propostes d’actuació.

Aquí trobareu diferents actuacions que s’han fet a la ciutat i tindreu l’accés al formulari que us permetrà expressar els suggeriments o les demandes que volgueu fer. Recordeu que només podem atendre les demandes a través del FORMULARI.

Per l’Ajuntament la interacció amb la ciutadania és fonamental, i la millora constant d’aquest servei és una de les qüestions prioritàries. Hem creat un nou logo per a identificar-lo. Expressa allò que volem, fer ciutat amb la ciutadania!

Publicat per Servei de Qualitat, Transparència i Innovació

30 Comentaris

  1. SILVIA SERRANO PEREZ 18 de juliol de 2017 at 9:56

    Buenos días. Soy vecina del Barri Els Canons. Calle Garona. Y en esta semana se han instaurado una línea de containers nuevos al final de la calle, en la que en uno de ellos (gris) hay anidado un enjambre de avispas con el riesgo de que al tirar nuestras basuras nos pique…como ya fue mi caso.
    Agradecería que pudierais hacer algo al respecto en la menor brevedad posible.

    Gracias de antemano.

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:07

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  2. SILVIA SERRANO PEREZ 18 de juliol de 2017 at 10:02

    Buenos días.
    Soy vecina de la Urbanización Els Canons, concretamente de la Calle Garona 27-31. Mi petición es poder valorar la posibilidad de poner unos badenes en esa calle o a la altura de nuestras viviendas, con el objetivo de que los coches que pasan por la carretera moderen la velocidad, ya que pasan muy rápido y tenemos niños pequeños que pueden salir a la calle.

    Gracias de antemano y aprovecho para saludarles.

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:05

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  3. CARLOS RAMON JULIAN macias 18 de juliol de 2017 at 11:09

    HOLA SOMOS DE LA CALLE PRIMERO DE MAIG Nº 61 DESDE HACE UNOS DIAS TENEMOS UN FUERTE OLOR A CLOACAS QUE SE METE EN LAS VIVIENDAS.
    ROGAMOS ENVIEN AL CAMION CUBA DE CORESA A REALIZAR LAS LIMPIEZAS DE LAS CLOAACAS MUNICIPALES.

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:05

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  4. MANUEL MORUNO CENTENO 18 de juliol de 2017 at 16:21

    Hola. Mi madre vive en C/Juan Martí , 36 Bx 4*. La comunidad tiene un patio de luz interior al que dá una ventana de un dormitorio y otra de la cocina de la vivienda . Un vecino tiene un perro que deja todo el día y parte de la noche en el sótano de ese patio . El animal no para de ladrar y todas sus cacas y pipas permanecen muchos días sin recoger . La situación es para desesperarse.¿ pueden ayudarnos de algún modo o informarnos de a quién acudir para intentar que el dueño tenga limpio el patio y al animal en condiciones?

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:04

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  5. eugenia de los mozos torres 19 de juliol de 2017 at 10:28

    Buenos días soy una vecina que vive en la calle rosellon 128 edificio clariana y es imposible poder caminar por la acera de la calle Benviure hasta el instituto marianao por la plaga de cucarachas que existen.
    Suben por las paredes del bloque del Edificio Clariana y hay que ir saltando para no pisarlas.
    Pueden ustedes tomar medidas al respecto
    Gracias y saludos

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:04

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  6. Bona nit tingui tothom,

    Volia dir que a l’estiu fa molta caloreta i no tothom deixa l’aire acondicionat pres tota la nit amb les finestres tancades cosa que minimitza els posibles sorolls del carrer, suposo que haurà gent com la meva familia que a les nits obre les finestres perque entri la frescor de la nit i poguer dormir mes fresquet i amb aire natural i mes sa, quan no fan pudor les clavegueres es clar, pero molts dies es nota aire fresquet i saludable i es podria dormir molt be, pero existeix un problema o inconvenient que ens perturba i molesta totes les nits, que es el camió de recollida de les escombreries, fa molt soroll i totes les nits ens desperta i ens trenca el descans que tindriem que tenir. Aquesta nit com totes a passat el camió a la 1:40 am despertant a tothom, fins i tot s’ha escoltat un vei que estaria dormint i va dir “la mare que va parir el punyetero camió dels …….”
    Encara sescolta el camió de la cantonada següent i son les 2am fan molt soroll.

    Senyors de l’ajuntament no es podria coordinar d’alguna manera per fer pasar els camions durant el dia o fins una hora de la nit prudent com les 22h i deixar descansar i dormir a la gent del poble per la nit.

    Així que esperem que millori la contaminació acústica de les nits sobre tot a l’estiu que s’agraeix tenir les finestres obertes quan entra la frescor

    Bona nit a tothom

    Quimet

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:03

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  7. Fa 5 minuts un autobus L79, al gir de la plaça Catalunya amb carrer Mallorca, ha tirat amb terra una moto que estava ben aparcada. El conductor no ha tingut la bona educació de parar-se!!!!

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:03

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  8. JOSEP MARTINEZ I JUAN 3 d'agost de 2017 at 17:24

    NO ESTIC D’ACORD AMB L’INSTAL·LACIÓ DE L’ANTENA DE TELEFONIA AL PARC DE MARIANAO.

    NO A L’ANTENA

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:02

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  9. Hola buenas tardes.queria hacer una queja pues vivo en la calle Bay Net número 64 y es porque sólo hay un contenedor de basura cuando cabe perfectamente 2 o 3 y cuando la basura ya no cabe en el , la gente no tiene más remedio que dejarla en el suelo,luego hay un pakistaní enfrente que cuando no hay sitio en el contenedor deja todo tipo de cajas en el suelo esto quiero decir que cada vez huele más la basura y cada vez se ven más ratas por la calle.me da vergüenza ver cada día como está ese trozo de calle pues es hasta peligroso pasar con mis hijos por allí por si saliera alguna rata,pediría por favor que me tuvieran en cuenta está queja gracias

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:02

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  10. FUNDACIÓ PRIVADA LLAR SANT JOSEP 21 d'agost de 2017 at 12:07

    Bon dia, de part de la FUNDACIÓ PRIVADA LLAR SANT JOSEP, hem vist un rusc de vespes en el carrer Riera Basté nº46 just a l’entrada on posen de menjar als gats de Progat.

    Esperem respostes.

    Salutacions cordials

    FUNDACIÓ PRIVADA LLAR SANT JOSEP

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:01

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  11. Stop doble sentir Cami del Llor 25 d'agost de 2017 at 6:58

    Hola,
    Soy vecina de Cami del llor y no entendemos la necesidad de incorporar doble carril en la calle. Ya pasan los coches de bajada a mil por hora como para incluir otro carril de subida que genere más peligro a los usuarios de la zona. No me atrevo ya ni a pasar por los pasos de cebra. Si es para descolapsar el colegio privado del llor es mejor que empiecen por amonestar a los padres que aparcan en doble fila teniendo aparcamiento de sobra alrededor (incluyendo un inmenso descampado a tan sólo 100 metros). Por otro lado, implicaría menos zonas de aparcamiento a los residentes sabiendo que se están construyendo innumerables bloques de viviendas.
    Alguien ha consultado a los vecinos para llevar a cabo esas obras? Porque mira que me extraña que lo hayan decidido así. En su lugar sí que habría que hacer de doble sentido el pequeño tramo de Frédéric mompou con Cami del llor para que los vecinos podamos incorporarnos directamente a la ronda de San ramon, que es el verdadero eje que debe mantenerse en doble sentido como la lógica indica.
    Gracias por escuchar y frenar la iniciativa.

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:01

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  12. DAVID TROYANO PUERTAS 25 d'agost de 2017 at 10:20

    Buenos dias.
    Llevamos ya varios dias con un escape de agua en la calle JOAN SALVAT PAPASSEIT 14-16 de SANT BOI DE LLOBREGAT.
    Justo en frente a unos 3 metros hay ventanas a nivel de suelo de viviendas habitadas, esperemos que no se filtre el agua también a esos hogares.
    Agradeceriamos que se personara algún técnico del ayuntamiento a mirar de solucionar el problema de esa filtración lo antes posible, gracias.

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 10:00

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  13. Volia deixar constància de la falta de professionalitat per part del porter de la piscina municipal. He anat dos tardes amb el meu fill de nou anys i he descobert que:
    – No dona entrada però sí que cobra preu íntegre (On van els diners que haurien de ser per a la millora de la instal.lació?)
    – Cobra en funció del seu criteri personal. A nosaltres ens ha cobrat el preu estipulat per un adult i un nen de tot el dia però en canvi moltes famílies han accedit de forma gratuïta o ha cobrat dos euros.

    El socorrista està al cas perquè avui mateix ha presenciat una forta reclamació de diferents famílies.

    Gràcies per l’atenció
    Esmeralda

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 9:59

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  14. Hola. Acabo de passar pel carrer Rubió i Balaguer i just davant de l’entrada de l ‘escola Vicente Ferrer hi ha una claveguera plena de cuques. Si us plau, el més aviat possible aneu a fumigar ( i ja de pas les clavegueres més pròximes també). Moltes gràcies.
    Neus

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 9:57

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

  15. Daniel Ferrer Serrano 1 de setembre de 2017 at 16:23

    Hola,

    soy vecino de Camí Vell de la Colonia, 6. A través de las rejillas de ventilación del parking que dan al parque situado en la cara oeste del edificio, en ocasiones entra una gran cantidad de agua y suciedad que acaban en la puerta de mi trastero y plaza de parking.

    Finalmente hemos descubierto que esta situación se produce cuando los servicios municipales limpian el pavimento de la calle con agua a presión utilizando las rejilas de ventilación del parking como desagüe.

    Rogamos adviertan a los servicios de limpieza de esta situación, para que no vuelva a producirse en el futuro.

    Muchas gracias!

    1. Servei de Qualitat, Transparència i Innovació 6 de setembre de 2017 at 9:57

      Us agraïm els comentaris i el fet de fer ús dels canals de comunicació que posem al vostre abast. Tanmateix, l’espai de comentaris està destinat a fer comentaris generals sobre l’article o informació publicada que contribueixin a enriquir-la. Malauradament no podem donar resposta a les demandes concretes que es puguin fer per aquesta via. Només podem respondre les demandes i suggeriments que ens arribin a través del formulari que és on la petició arriba directament als gestors que poden donar una solució o aplicar els suggeriments que feu. El formulari el trobareu a les pestanyes superiors.

Comments are closed.